Powered by Blogger.

Menanti Saat Perjuangan Sebenar Kita

>> Sunday, November 28, 2010

Assalamualaikum, salam kejayaan untuk anak2 umi dan shbt yg menjengah blog kesayangan ini. Baru saja dilancarkan, pengunjungnya begitu ramai sekali. Umi sangat bercita2 agar blog ini berupaya mencapai blog yg menjadi rujukan guru PSI dan pelajar yg mengambil subjek ini. Barangkali boleh menjadikannya sebagai rujukan asas. Alhamdulillah,doakan umi sentiasa, cergas dan segar untuk mengendalikan entri2 sebaik mungkin untuk blog ini. Waduh! debaran guru dan pelajar PSI semakin kuat, tidak lama lagi 30 Nov 2010 menentukan segalanya. Sekali lagi perlu dinyatakan, umi sekadar membuat kajian, usaha peninjauan - InsyaAllah tajuk2 yang difokuskan keluar esok.. tapi Allah merancang yg sebaliknya... nak buat geno!


Maaf, malam tadi umi janji nak boh entri baru jam 11, tapi tau tahu masa mana umi terlelap. Menyingkap waktu subuh baru jaga - Sepanjang hari ini pula memenuhi segala tuntutan dan amanah sebagai ibu, pendidik - sekarang baru lah free sikit - itupun kejab lagi ada lagi appointment dengan anak2 ex-SMKAB. By the way, alhamdulillah... sekurang2nya setiap detik masa terisi dengan baik dan berfaedah untuk diri dan hamba Allah yang lain.

Sebaiknya tika ini kita memfokuskan kepada beberapa tajuk utama (rujuk tajuk2 yg umi dah nyatakan di awal entri sebelum ini) Selamat Menelaah...

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP